Наша політика обміну та повернення регулюється Законом України “Про захист прав споживачів” та передбачає можливість обміну/повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки, не рахуючи дня самої покупки.

Поверненню/обміну підлягають лише товари належної якості, які не були у використанні, а також збережений їх товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка та комплектація. Ви можете обміняти або повернути товар, якщо він не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, які не дають вам використовувати його за призначенням.

Відповідно до постанови від 19 березня 1994 р. № 172 про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”натільна білизна, корсетні вироби та капи належної якості не підлягають обміну або поверненню. Натільна білизна та корсети – це одяг, який одягається безпосередньо на тіло людини. До них ми відносимо: труси, бюстгальтери, корсети, одяг для схуднення (пояси, комбінезони, костюми, майки, реглани), рашгарди, компресійні футболки та штани, шкарпетки, бинти.

Щоб не повертати товар, рекомендуємо перевіряти його при отриманні на пошті або у нас у точці видачі. Клієнт при отриманні товару може розкрити заводську упаковку, оглянути і перевірити товар. Якщо клієнт забирає товар без попереднього огляду, претензії щодо зовнішнього вигляду, комплектації та кількості не розглядаються .

Повернення/обмін не поширюватися на товари, які позначені ярликом “Під замовлення”.

Витрати транспортної компанії чи кур’єра щодо здійснення обміну чи повернення оплачуються клієнтом .

Гроші за товар повертаються клієнту виключно на банківську картку , а не післяплатою до посилки. Посилки з післяплатою забиратися не будуть.
Повернення коштів на банківську картку клієнта здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання та перевірки нами товару. Якщо повернення здійснюється у нашій точці видачі, кошти повертаються вам у момент передачі товару.

Порядок дій при поверненні/обміні за допомогою Нової Пошти:

  1. Щоб ініціювати обмін або повернення, зверніться до нас за телефоном, що на сайті, або напишіть повідомлення в месенджері (вайбер, телеграм) або лист на e-mail bogmon@i.ua із зазначенням причини.
  2. У відповідь на ваше звернення ми надішлемо координати, куди потрібно надіслати посилку, якщо вам вона доставлялася транспортною компанією Нова Пошта.
  3. Надіславши посилку, будь ласка, надішліть нам номер ТТН.
  4. Отримує посилку наш кур’єр, відвозить до офісу на перевірку цілісності, комплектації, товарного вигляду.
  5. Після перевірки протягом 3-х днів ми надішлемо вам заміну на аналогічний товар або здійснимо повернення коштів на вашу банківську картку.

Якщо ж ви самовивіз забирали товар, повернення або обмін здійснюється в нашому шоу-румі за адресою: м.Дрогобич
вул. П.Сагайдачного, 37а.