Наша політика обміну та повернення регулюється Законом України “Про захист прав споживачів” та передбачає можливість обміну/повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки, не рахуючи дня самої покупки.
Поверненню/обміну підлягають лише товари належної якості, які не були у використанні, а також збережений їх товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка та комплектація. Ви можете обміняти або повернути товар, якщо він не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, які не дають вам використовувати його за призначенням.
Відповідно до постанови від 19 березня 1994 р. № 172 про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”, натільна білизна, корсетні вироби та капи належної якості не підлягають обміну або поверненню. Натільна білизна та корсети – це одяг, який одягається безпосередньо на тіло людини. До них ми відносимо: труси, бюстгальтери, корсети, одяг для схуднення (пояси, комбінезони, костюми, майки, реглани), рашгарди, компресійні футболки та штани, шкарпетки, бинти.
Щоб не повертати товар, рекомендуємо перевіряти його при отриманні на пошті або у нас у точці видачі. Клієнт при отриманні товару може розкрити заводську упаковку, оглянути і перевірити товар. Якщо клієнт забирає товар без попереднього огляду, претензії щодо зовнішнього вигляду, комплектації та кількості не розглядаються .
Повернення/обмін не поширюватися на товари, які позначені ярликом “Під замовлення”.
Витрати транспортної компанії чи кур’єра щодо здійснення обміну чи повернення оплачуються клієнтом .
Гроші за товар повертаються клієнту виключно на банківську картку , а не післяплатою до посилки. Посилки з післяплатою забиратися не будуть.
Повернення коштів на банківську картку клієнта здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання та перевірки нами товару. Якщо повернення здійснюється у нашій точці видачі, кошти повертаються вам у момент передачі товару.
Порядок дій при поверненні/обміні за допомогою Нової Пошти:
- Щоб ініціювати обмін або повернення, зверніться до нас за телефоном, що на сайті, або напишіть повідомлення в месенджері (вайбер, телеграм) або лист на e-mail bogmon@i.ua із зазначенням причини.
- У відповідь на ваше звернення ми надішлемо координати, куди потрібно надіслати посилку, якщо вам вона доставлялася транспортною компанією Нова Пошта.
- Надіславши посилку, будь ласка, надішліть нам номер ТТН.
- Отримує посилку наш кур’єр, відвозить до офісу на перевірку цілісності, комплектації, товарного вигляду.
- Після перевірки протягом 3-х днів ми надішлемо вам заміну на аналогічний товар або здійснимо повернення коштів на вашу банківську картку.
Якщо ж ви самовивіз забирали товар, повернення або обмін здійснюється в нашому шоу-румі за адресою: м.Дрогобич
вул. П.Сагайдачного, 37а.